Wpisz frazę

Wysyłka pocztowa materiałów promocyjnych

Na potrzeby Fyrklovern Tarsago Polska zrealizowało kampanię polegającą na insertowaniu ulotek Fyrklovern do wszystkich paczek z produktami, które zostały zakupione przez Klientów Tarsago Polska. Dodatkowo ulotka została dołączona do magazynów: miesięcznika „Reader’s Digest” oraz dwumiesięcznika „Witaj w Podróży”.

wysylka

W ramach promocji nowego modelu Audi A8, Tarsago Polska zrealizowało kampanię mającą na celu zachęcenie grupy docelowej do umówienia się na jazdę próbną. Klient wyraźnie określił target: kadra zarządzająca, prezesi, właściciele przedsiębiorstw, zarabiający min. 50 tys. zł miesięcznie. Naszym zadaniem było zaplanowanie i zrealizowanie personalizowanej kampanii pocztowej, czyli m.in. dobór odpowiedniej bazy osób, przygotowanie i personalizacja koperty, wysyłka, a także pełen monitoring kampanii.