Na zlecenie Porsche Polska Tarsago Polska zrealizowało kampanię, której celem było przedstawienie dwóch modeli: Cayenne i Macan, a także umówienie jak największej liczby potencjalnych zainteresowanych na spotkania z doradcą Porsche.
Komunikacja skierowana była do wąsko zdefiniowanej grupy docelowej: prezesów, właścicieli firm MSP, osób zamożnych, które zarabiają min 50 tys. zł miesięcznie, mają duży potencjał nabywczy, cenią luksus i jakość.
W pierwszym etapie kampanii wysłaliśmy spersonalizowane oferty Porsche (ekskluzywny katalog produktowy z listem intencyjnym) za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kolejnym krokiem był kontakt telefoniczny z osobami, które otrzymały przesyłkę, mający na celu „ocieplenie” kontaktu i uzyskanie hot leadów, czyli bazy osób zainteresowanych zapoznaniem się z ofertą Porsche i spotkaniem z doradcą.
Powołując się na wcześniej wysłaną broszurę, Call Center Tarsago Polska prowadziło rozmowę, w której zapytano Klientów, co sądzą o katalogu i czy są zainteresowani zakupem tego typu samochodu.
Osoby wyrażające zainteresowanie zostały poinformowane, że ich dane kontaktowe zostaną przekazane do odpowiedniego dealera Porsche.